HTML

Tudatosan élni

A pénzügyi és morális válság, a csökkenő kereslet és a növekvő adók szinte megölik az embert... Ha hagyod magad! Én elhatároztam, hogy nem adom fel és a hatékonyság egy új szintjére helyezem az életem. Pedig eléggé mélyről indulok...

Facebook

Friss topikok

  • Előrehaladó: Igen, nehéz az embernek az a helyzet, amikor a betevő falat is kérdésessé válik. Hajlamossá válik ... (2012.04.12. 14:06) Hogyan kezdjek bele?

Hogyan kezdjek bele?

2012.03.17. 15:36 Előrehaladó

Mivel magam is egy fiatal ember vagyok, aki próbál a nehéz helyzetben boldogulni, és nem egy életstílus-tanácsadó guru, aki valamikor 10-20 éve megcsinálta a maga szerencséjét és most osztja az észt, azt javaslom a kedves olvasóimnak is, hogy kezdjünk bele közösen.

Nekem például nem egyszerű a helyzetem: míg az egyéni vállalkozásom tavaly ősszel még eltartott engem és zsebpénzt biztosított két diák számára is, addig 2012 elejére a megcsappant kereslet és a növekvő adók miatt az idei évet rögtön -200.000/hó mínusszal kezdtem.

Azt szokták mondani: na innen szép felállni.

Mindenesetre én elterveztem, hogy májusra úgy rendbe teszem a pénzügyeimet, hogy júniusban már egy kis pluszt is elkönyvelhessek. Nem lesz egyszerű, sok lemondással is fog járni. De néha az embernek le kell rombolnia az álmait, a lidérceit és az illúzióit... hogy utána újakat alkothasson a helyükre :)

És ha nem húzom ki magam a gödörből júniusra, akkor kb. le is húzhatom a rolót és mehetek ki nyugatra WC-t pucolni... És tudom is, hogyan fogom megcsinálni: sok lemondással, még jobban ésszerűsítve a kiadásaimon és a bevétleimen és napi 10-12 óra munkával. Már előre látom: nem lesz egyszerű...

Neked mi okoz nehézséget a pénzügyeid során:

  • még alapvető megélhetésre sem jut elég pénz?
  • nem tudod biztosítani azt az életszínvonalat magad és a családod részére, amit szeretnél?
  • szeretnél gyereket vállalni, de azt sem tudod, hogyan fogod finanszírozni?
  • vannak nagy álmaid az életben (utazás, autó, saját lakás, élmények), amikről fogalmad sincs hogyan fogod elérni a mostani gazdasági helyzetben?

Gyere, írd meg kommentben, neked most épp mi okoz nehézséget a pénzügyi életedben és agyaljunk rajta együtt, hogyan tudunk kikecmeregni a mélyből! (előre szólok, nem akarlak beszervezni semmilyen MLM rendszerbe, mindössze keresem azoknak a társaságát, akik hozzám hasonlóan nem adják fel).

Meg vagyok róla győződve, hogy mindegyik problémára van megoldás. Csak akarni kell és nyitott szemmel járni!

Mottó: soha ne mondd magadnak hogy nem fog sikerülni - inkább azt kérdezd magadtól: "Hogyan tudom véghezvinni?"

2 komment

Címkék: vállalkozás költségek adók egyéni

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosanelni.blog.hu/api/trackback/id/tr554319128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tisztakéz · http://netes.8x.hu/ 2012.04.11. 13:08:26

Nagyon nehéz felállni, olyan tanácsát kérd ki, aki nem érdekelt, hogy téged befűzzön!!!

Előrehaladó 2012.04.12. 14:06:29

Igen, nehéz az embernek az a helyzet, amikor a betevő falat is kérdésessé válik. Hajlamossá válik kapkodásra, arra hogy bedőljön a gyors pénzkereseti "lehetőségeknek"...

De mindig van kiút. Csak szét kell nézni, cselekedni és nem feladni.
süti beállítások módosítása